2013. november 5., kedd

Üveggolyó

 Üveggolyó
volt a szíved, több színben ragyogott.
 Félve
tettem vászon zsákba, ami megóvott.
 Adtál
talán kaptál is: Sorstól pofont.
 Küzdöttél,
majd elmondtad suttogva, nyertél, nagyot!
 Elmúltam
tizenhét. Megértem? Inkább érettem.
 Volt,
hogy a céltól messzire, messzire kitértem.
 Meggyötörtek
az évek, és akaratlanul meggyötörtettem.
 Szerettelek
Téged, míg fel nem adtad
 Hittél
az üres szavaknak. 


Sziasztok Kedves Olvasóim!
 Franciák! Miért? Oh mondjátok miért háborúztatok ennyit? Tanulhatjuk az évszámokat: 1806 Jéna, Napóleon és a negyedik koalíció és persze Napóleon was win! Szóval igen, a Bábeli nyelvzavar tudás, vagy inkább tudatlanságba forrt át. 
 Nos, és már egy bizonyos embernek ígért poszt rész jön: Köszönöm, hogy itt vagy nekem Te buta buta Lekvár. :) Te voltál az egyik, aki tudta az a hibám, tudta mi volt, tudta az igazat is. Persze nem az én jogom eldönteni, hogy ki mit lát helyesnek, de ő megingathatatlanul állt mellettem, és hálás vagyok. ♥ Szeretlek.
 A poszt másik része arról szól, hogy ha van cél az életben, akár egyetem vagy bármi, akkor ha valójában, velőt rázóan, foggal körömmel akarod, akkor nincs se ember, se semmi ami ettől letéríthetne.Én például nyelvekkel szeretnék foglalkozni, tolmácsként vagy akár állást foglalnék a turisztikában is. Elsődleges "álmom"? Igen, álmom, hogy író/költő lehessek, hogy adjak a jövő nemzedékeinek, és lényegében a blog is ezért van, hiába -valljuk be vagyok most kakiban történet ügyileg-, vagyok kishal még. Esküszöm, hogy igenis be fogok érni, ahogy Ti is, jövendőbeli csillagocskák!
 Csókollak Titeket♥
Igen, szeretem a NAGY cicákat! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése