2013. december 3., kedd

Ámul-Bámul

Ámulok, s bámulok
már réges-rég
meglepett én!
Csoda volt.

Írtam és firkáltam,
papírok voltak
szerte-szét
buta én!

Nem sokára el-
szalad újabb
egy év,
s van

még mit írnom.
Ezt érzem,
s féltem
még.

Ég a tűz, hiába
béna eme kéz,
míg mozog,
ír, és él.

Sziasztok Kedves Olvasóim! :)
 Extázisban vagyok, több mint ötezres nézettség. Szerencse, hogy közel a föld és nem zúgok nagyot a döbbenettől. Köszönöm!! Amikor elkezdtem, nem is álmodtam volna ilyen szépséges számról. Köszönöm! Remélem rászolgálok erre, és lesz majd sok sok ötlet, iromány, amivel még meghálálhatom. :)
 Másodszor: boldog születésnapot sok sok ismerősömnek (igen, neked is, hiába nem írtam, vagy mondtam.) Legfőképpen Lekvárnak!
 Harmadszor, legkésőbb az új évben újult erővel, szívvel és lélekkel visszaállok a csatasorba, és írni fogok, Nektek, magamnak mindenkinek! Igyekszem adni, amennyi tőlem telik még a suli mellett is! :)
 Na, de most búcsúzom, imádlak titeket, és köszönöm még egyszer! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése