2012. április 29., vasárnap

Küzdelmek belül, végül kívül

 Sziasztok Kedves Olvasóim!:)
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én imádom ezt az időt. A napsütést, a madarak dalát, a természet zöldjét, az életet. A tavasz a természet újéve. Ilyenkor mi emberek is új lehetőségeket látunk meg, új dolgok kezdhetnek érdekelni minket. Ezt abszolút csodálatosnak találom. Szeretnék én is így megújulni, szeretnék én is kinyílni legalább évente egyszer, csak azért, hogy a világnak adhassak valami szépet. Na, de legyen elég ennyi az időjárásról.
 Tudjátok, az utóbbi időben olyan vagyok, mint egy drogos. Folyamatosan egy dolgon jár az eszem, a hangulatingadozásaim kilengése hatalmasra növekedett. Emellett megtettem rengeteg olyan dolgot, amiről azt hittem, hogy lehetetlen lesz. Elrugaszkodtam a valóságtól, némely emberi sérelemtől és végre bocsánatot tudtam kérni, természetes ez van akinek elég, van akinek nem. Úgy gondolom felesleges haragot tartani -úgy emlékszem ezt már valahol kiveséztem nektek-, ezért van, hogy el kell feledni a fájdalmakat, és tisztalapot kell ajánlani a másik félnek. Azt hiszem, én ezt megtettem, sőt nem bántam meg!
 Éreztétek már, hogy a lényetek szétakar csúszni, vagy azt, hogy saját magad rombolod csak azért, hogy másnak jobb legyen, hogy más elfogadjon?  Ha igen, akkor tudod, hogy egy ilyen helyzetben mindig elveszítesz magadból egy darabot, egy lényeges darabot, ami téged azzá tesz, aki vagy. Ezt ne engedjétek. Küzdjetek az álláspontotokért, küzdjetek azért, akik vagytok, azért akik lenni szeretnétek, ne vesszetek a külső világ által felállított sémákban. Letérhettek az ösvényetekről, csak emlékezzetek a visszaútra, ugyanis, ha egyszer "elveszítetted" önmagad, akkor nagyon nehéz visszatalálni az eredeti állapotodra. Ne felejtsétek el, hogy akik szeretnek, bármilyen is vagy, szeretni fognak.


Harcos lélekként: Küzdj! Állj fel!
Nincs olyan hang, mi elűzhet
a messze sötétségbe.

Harcos vagy: Válaszolj!
Míg mozdulsz, harcolsz?
Vagy csak fájdalomtól ittasan feladod?

Harcos! Kelj fel! A csata rád vár...míg
vársz, várad ostromolják,
ég minden bástyád!

Kelj fel, gyerünk!
Tiéd a dicsőség ha nyerünk,
csak küzdj, ellenséget űzz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése