2012. április 24., kedd

Te és én

 Hihetetlen. Megszakad a lélegzet, nem tudok dönteni. Szakadék. Kettőnk között egy húsz méter mély, nyársakkal az alján kiépített szakadék húzódik. Bumm. Minden szétdől körülöttem, és körülötted is. A Nap lenyugodott, de az emléke még mindig éget. Látlak téged, de te is látsz? Ködös árnyak kergetnek, engem, és téged is. Gátolnak, és szépen lassan megölnek. Írni sem tudok. Soraim összefüggéstelenségbe torkollanak. Csak várok. Üvöltenék, de a hangok a torkomra forrtak. Darabok hullanak ki az égből. Nincs kiút. Elszeretnélek érni, de nem megy. Elfordulsz, elhagysz. Ezt kellett tenned, megértelek... én mindig megértettelek.Nem, nem, és nem. Nem akarom, hogy megint eltűnj, de tudom, hogy úgy is ez vár ránk. Téged, és engem is elnyel a sötétség, és csak falat emel közénk. Te és én, már csak egy ábrándos kép. Talán a múlt, és pont.

Kedves Olvasóim!♥
Sajnálom ezeket a sorokat... nem, mégsem. Ember vagyok, érzek, csak úgy mint ti. Remélem megértitek, hogy elsősorban ezt a blogot, ugyan miattatok csináltam, de úgy éreztem, hogy ezt itt és most közölnöm kell. Nem érdekel ki látja, nem érdekel ki olvassa, ki érti, ki csóválja a fejét, és ki röhög ki. Ez én vagyok, jelen pillanatomba. Szerettem volna megosztani veletek, szerettem volna megmutatni azt, hogy mi is jár a fejemben, sőt szerintem néha a ti fejetekben is. Gondolhattok butának, gyengének, de tudnotok kell, hogy ti is éreztetek már ehhez hasonlót. Bumm, a gépezet leállt, és további szép napot kíván.
szeretlek titeket.
http://www.youtube.com/watch?v=MFtaSNiGWuc

Ja, és lenne egy kérésem Kedvenc Olvasóim, ha megtennétek boldog lennék.three-daysfever.blogspot.com Olvassátok ezt a blogot, mert az egyik barátnőm írja, aki szerintem nagyon tehetséges. Kérlek titeket, adjatok neki is annyi önbizalmat, mint nekem. Köszönöm♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése