2012. június 15., péntek

Vágyak beteljesülve, és beteljesületlenül

Sziasztok Drága Olvasóim!
 Elsősorban: itt a VAKÁCIÓ!! Hihetetlen, hogy ez a pillanat is eljött az évben. Alig kezdtem el szeptemberben a kilencediket, és már ott tartunk, hogy vége is. Számomra elrepült ez az idő, rengeteg új  tapasztalatot szereztem, akarva-akaratlanul. Természetesen, a nyári szünet maga a feltöltődés ideje lesz, szerencsére. Erre már nagyon szükségem lesz nekem, és gondolom nektek is.
 Másodsorban: a nyári szünet a vágyak beteljesülésének egyik csodálatos korszaka. Ilyenkor mindig rengeteg időnk van megvalósítani önmagunkat, az elképzeléseinket. Ez az időszak mindig kétes érzésekkel tölt el engem. Szeretek feltöltődni, lazulni, élvezni a napfényt, és hasonló meseszép nyári dolgokat. Egyben hiányozni fognak olyan emberek, akik a mindennapi életemben, az esetek többségében, velem vannak. Persze lehet megszervezni találkákat, de ezek nem mindig jönnek össze, és ez engem személy szerint elszomorít. Szeretem úgy tölteni a szabad időm, hogy azokkal vagyok, akiket szeretek.
 Nos, így már kicsit boncolgattam a témát, amit jobban kiszeretnék fejteni. Még pedig a vágyakról. Vágy, ami marcangolja, ami szenvedéllyel tölti meg az embert, akarással a cél elérése érdekében. Ez élteti az embert, ez teszi az életünket egyaránt meséssé, és zsarnokká. Zsarnokká, azért, mert önmagunknak akarunk egy bizonyos érzést, tárgyat, személyt. Ez a maga módján lehet elfogadható, természetesen az ésszerűség keretein belül. Néha a vágyainkat kordában kell tartanunk, mert rosszabbul járhatunk ha ezek szerint cselekszünk. Ez hatalmas önmegtartóztatással járhat, ami belül széttéphet.
 Azonban, azt mondom nektek kedves Olvasóim, hogy éljetek a vágyaitoknak, legyetek felszabadultak, szeressetek igazán, és ha hibáztok próbáljátok meg megoldani a lehető legjobb tudásotok szerint.Szeretlek titeket, és azt szeretném, hogy a lehető legkönnyebben tudjatok érvényesülni a világban, ezért osztom meg veletek a gondolataimat, érzéseimet. Nem tudom hasznos-e a munkám, de remélem, sőt mi több,  az a leghőbb vágyam, hogy az legyen. Kívánok nektek nagyon nagyon kellemes szünetet, és el ne felejtsetek olvasni;)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése