2013. június 27., csütörtök

Pötyögés

Szívemben gyűlt már harag, bánat
nem éreztem magam igazán annak,
amilyen voltam.

Aztán vihar felleg kerekedett,
kicsi szívem megremegett,
s meglelt engem.

Egyedül bandukolt a messziben,
farkas falka követte, 
egyszer, kétszer mögette.

Végül valahogy újra útra kélt,
hiányzott karja, megtépázta szél,
de már nem félt.

Nem nevezném hősiesnek,
hogy önmagát elfedte,
de védekezett.

"Én vagyok én!"-suttogta bőszen,
"S, te nem kérdeztél,
Ítéltél."

Végül aztán tovább állt,
büszkén, és nem tétován.
Ez ő, senki más.

Sziasztok Kedves Olvasóim! :)
 Huu, már javában tart a nyár, kisebb-nagyobb hőmérsékleti ingadozásokkal. Például, most takaróban pötyögöm nektek ezeket a sorokat. Ideje lenne már legalább a hőmérő higanyszálának elérnie, a 30°C-t. Kész kínszenvedés itthon ülni, és vacogni. Na jó, ez enyhe költői túlzás volt. Mindemellett szeretném, már majdnem hogy ünnepélyesen bejelenteni azt, hogy eggyel közelebb kerültem az érettségem megszerzéséhez. Ugyanis meg van a földrajz érettségim, ami minimális tanulásomat megkoronázva, erős négyes lett! 
 Amióta beköszöntött becses kis országunkba nyár, nem csináltam túl sok dolgot. Edzettem, pár barátomhoz járkáltam, vagy éppen Szívemcsücske ténfergett nálunk. Természetesen olvasásra is fordítok időt, hiszen a szellemet is őrizni kell, és azt kell mondanom, hogy a legnagyobb szeretettel tudom nektek ajánlani egy magyar írónő könyveit, mégpedig Vavyan Fable regényeit. Személy szerint, én egyszerűen csüngök az írónő frappáns megfogalmazásán, humoros szófordulatain, és remek ábrázolás módján. Pont olyan, mint ahogy szeretem. Igazi felüdülés hideg vagy akár forró nyári napokon. Kicsit krimi illatú ugyan, de annyira van benne akció, mint romantika, remek elegyben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése