2013. július 3., szerda

Mondd, mit akarsz látni?

Sziasztok Kedves Olvasóim! :) 
 Rengeteget gondolkoztam azon, hogy így, Július kezdetével, milyen poszttal is örvendeztesselek meg titeket. Nos, az ötleteim túltengésének hiányában, úgy határoztam, hogy belekezdek és lesz, ami lesz, de bevallom, perpillanat én se várok magamtól eget rengető dolgot, szóval bocsi így előre is. :D
 Nos, vágjunk bele a közepébe. Mondd, mit akarsz látni? A jót az egyik emberben, míg másikban a rosszat. Kérdések nélküli, néha igen kemény előítéletet, csak azért mert ezt akarod látni. Ilyen eset, szerintem, minden ember életében előfordul legalább egyszer, hogy inkább vádol valakit, mert mást "túl szépnek" akar látni. Na jó, ezzel az erővel Hien-Túl szép című számát is csatolhattam volna, de inkább visszatérek a témához, mielőtt elsüllyedek ettől az ötletemtől. Tehát, mindig könnyű menni valaki után, valamilyen oknál fogva, mást megbélyegezni ez által, és kimondottan ellenállást mutatva afelé, hogy bármit is megtudjunk a másik személy oldaláról. Megkérdezem megint: Mit akarsz látni? Mindenkiben van jó, amit láthatsz, és mindenkiben van rossz, amit megláthatsz. Elfogult vagy? Akkor ébredj fel, a világ nem fekete és fehér. Ha fáj is, néha nyitottabbnak kell lenni, arra mit mondd más. 
 És igen.. " Fel kéne érni, egyszer de tényleg. Megnézni fentről az összes mindent, ennek a fele sem lényeg, innen a fele sem látszik.." ..elkellene futni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése