2015. augusztus 30., vasárnap

Kezdődik

Sziasztok!
"Apu kezdődik, apu kezdődik!!!" Valóban kezdődik az új tanítási év, most már az egyetemen, koleszban, messze. Nos, még mindig nehezen hiszem el ezt az egészet, különösen úgy, hogy egy albérlet jobb lenne... minden szempontból. Ám a kényszer nagyúr, nagyobb mint az a bizonyos disznófejű (adys utalás :D).

Ígértem egy "kedvencek" bejegyzést zenei színtéren, most hogy van egy kis időm, és unatkozok a koliban, szerintem meg is ejtem. 

Tipikus bulizós:
Nos nem vagyok az a nagyon elektronikus zene hallgató, mert na nem! Nem szeretem, mert nem egy nagy dolog, és tucat számra készülnek a hasonlóbbnál hasonlóbb számok. Ellenben szeretek bulizni, és ha már buli akkor elsősorban tök mindegy mi, csak legyen ritmusa, a többség szeresse, és ha jó a hangulatuk akkor nekem is jó lesz. Tehát ez nem is az én "kedvencem" hanem a többségé, amit egyáltalán nem bánok!
 
Szerencsére rock számok feldolgozási is lehetnek egész nagy számmal a party playlisten, szóval azzal is tudok szolgálni nektek.

 
 Az igényes magyar rapzenénél is kevés jobb dolgot lehet mondani, és én nagy hódolója vagyok neki. Mivel számomra a dallam és a szöveg összefüggése sokat számít, és számomra ettől válik egy zene szuperré, és magával ragadóvá. Szerencsére sok külföldi társával ellentétben, a magyar rapkultúra sokszor magán viseli ezt a jegyet. Mi több, elindult egy mozgalom a Red Bull Pilvaker , amely ötvözi a magyar irodalom nagyjainak verseit, a modern felfogással és gyakorlatilag "költészettel". Én személy szerint ezt tök sikeresnek látom, hiszen a mai kor fiataljait annyi hatás éri nap, mint nap, hogy nem elég nekik elolvasni egy szöveget, mert nem értik, nem marad meg bennük, nem köti le a figyelmüket. Ellenben összekötve a zenével máris kap a jelentés egy újabb tónust, ami megszínesíti és talán érthetőbbé varázsolja a mondanivalót számukra. Nem utolsó sorban legalább megismernek egy, két nagyszerű magyar költeményt. 

 
Most pedig jöjjön egy kis hazai alternatív, amit legalábbis már ebbe a kategóriába sorolnék, ugyanis a szavak jönnek egymás után, tök érthetetlen, aztán mégis van benne valami globális üzenet. Szóval tök baró, tök érdekes, és bámulatosan magával ragadó. 

 
A másik oldal pedig a külföldi alternatív, amit számomra az Imagine Dragons testesít meg  a melankolikus hangulatával, a remek szövegeivel és a remek hanggal! Ezt csak élvezni lehet!
 
 
 És igen, ezek a  számok már valamikor valahogy, valamilyen formában már szerepeltek a blogon, de nagyon nagyon nagy kedvenceim! :)
A teríték hiányos  a kedvenc műfajom nélkül, amit a rock képvisel, és amit szintén hazaira és külföldire fogok bontani, mivel egyik nem jobb a másiknál, csak nagyon más. De nyugi, mindkét együttes élvezhető, szerethető, és egy buli közepén ugyanúgy lehet tombolni rájuk mint akármire. Tehát az első hazai következik, ami úgy kiüt, hogy kifekszel tőle! :D

 
A  külföldi pedig nem más, aki ismer az tudja, hogy CSAK A SKILLET!

 
 Én nem is szaporítanám tovább a szót, a legjobbal kell zárni, és számomra azt a Skillet képviseli. Javíthatatlan rajongójuk vagyok, a legjobbnak tartom őket, és a baráti társaságomba utat vett már  térhódításuk! Remélem, tetszett a bejegyzés, próbáltam okoskodni, és valami összeszedettséget mutatni, bár tudom alig lehettem sikeres. Igyekszem jelentkezni, ahogy tudok. 
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése