2015. augusztus 15., szombat

Maszlag

Csak kezdem a  sorokat írogatva
in medias res-szel biza'!
Nem költői, nem is bizarr 
akárcsak én:
el kell hozzám a falat kenyér.
Elkezdtem, mert éreztem
engem hajt a kraft:
de sajnos nem lett ars poetica...

 ... ma sem.
Habár próbálkoztam nem keveset
keservesen körmölve.
Olvastam mindent, mi szem-
szájnak ingere
a Nagyoktól,
de nem jön számra szó...

...ami jó.
Így marad csak helytálló
talány, akár
a magány,
mint jó barát
ihlet nyújtó társ.
Bár engem nem keres már...

...talán.
Pedig én akarom,
űzöm, hajtom, kaparom az arcom,
mert nincs a szónál nagyobb hatalom!
Hiszen a tett a fegyver,
míg a szó minden gyökere...

... és a mindenem.

Sziasztok!
 Itt az ideje a késő esti activity shownak. Én körülírok, mert bejön a dolog. Régebben volt egy bejegyzésem hasonló témával csak ott szövegbe, itt pedig versbe szedtem, mindent amit érzek akkor ha nagyon nincs ihletem, ha elkeseredett vagyok azért mert nem megy az írás. Pedig nem törvényszerű, hogy menjen,és én ezt tudom, csak na a makacsság nem a legjobb tulajdonság.
 Az ember azonban bizonytalan, elbotlik, és kétségbeesik ha nem látja az utat. Ilyenkor vannak lehetőségek 1. megembereled magad, fogat összeszorítasz és tökös mész egyenest, kizárva magad és a félelmeid 2. segítséget kérsz és úgy állsz fel, és haladsz tovább.

A kövi bejegyzésben viszont szeretném közzétenni pár számomra kedves számot, egy amolyan top10-es listát akarok létrehozni, kisebb-nagyobb kommentárokkal. hátha közelebb kerülök hozzátok, megértitek a sok hülyeséget, ami miatt írok, vagy éppen stagnálok.
Most jön a +1 szám, hallgassátok szeretettel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése