2013. január 4., péntek

Ez a nap más, mint a többi

Sziasztok Kedves Olvasóim!:)
 Az a nagy helyzet, hogy a blogom megélte az első születésnapját, és a századig bejegyzését. Ezt nekem, mint a blogvezetőjének, még egy kicsit fel kell dolgoznom. Az elmúlt évben rengetegszer akartam abbahagyni, mert nem éreztem magamban elég szuflát, erőt, kitartást, és tehetséget. Aztán mégis itt vagyok, és itt van ez a kis csoda, ami életben tart engem. Ez a blog az életem, és ti olvasóim, ti vagytok a gyógyszerem. Köszönöm, hogy mindig itt voltatok, olvastatok, és talán meg is szeretettek. Örök hálám Nektek!
 Emellett 2013-at írunk, új évet, új lehetőségekkel, új kalandokkal, fájdalmakkal, nevetésekkel. Kívánom nektek, hogy mindent a legjobb tudásotok szerint tudjatok tenni, éljetek, és tanuljatok a hibáitokból. Építkezzetek a tapasztalataitokból. Szabaduljatok fel!

Now, I think you are fantastic, Readers. I have been writing this blog for a year, and it was my best decision in all my life. Of course, my English is still terrible, so sorry, but I try to write my feelings because of you. I write when I am afraid, when I am happy, and when I disappointed. Words always were here for me, and you read these. Thank you. Oh, and I wish you for the next year some new experiences, some new contacts, and lots of laugh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése