2013. július 9., kedd

Érzések

Nem lelem, és nem felel,
nem keres, és nem emel fel.
Nem jön, és nem megy,
nem kell, és soha nem is kellett.

Ha változna bármi, újra élnék,
ha tudnám mit kellene tenni, megtenném.
Ha létezne elixír, mi oltja a gonoszt,
megvenném, és Neked adnám most.

Gyengeség! hova bújtál?
Felemésztettél.
Ki vagy te, Gyávaság?
Szív, már nem égsz.

Harag, mi tombol a lélekben,
Büszkeség hallgatásra ítéltetett.
Szeretet, még mindig él,
de Gyűlöl az elkeseredett lét.


 Sziasztok Kedves Olvasóim! :)
Ezzel s gyors poszttal készültem nektek ebben a melegben. Az olvasáshoz egy jó hideg citromos ásványvizet tudok javasolni, és egy ventilátort a gép közelébe. A nyaram még mindig nem állt sokból, a nappalaimat, olvasással, beszélgetéssel, néha edzéssel töltöm. Végre elkezdtem megint a régi, jól bevált módon írni, azaz Édes Barátaim, Toll és Papír szeretlek titeket! Előbb vagy utóbb -bár jobb lenne ha előbb- remélem visszatér az íráskészségem, mert már embertelen ennek hiányában élnem. Eredetileg egy novellát kezdtem el írni, de még nem fejeztem be, és nem is érzem úgy, hogy még képes lennék posztolni, majd talán egyszer. :)
Viszont úgy döntöttem, hogy egyszer nyár vége felé lesz majd egy fotós poszt, amivel összegezni fogom a nyarat, szóval mostantól mindent képek formájába megörökítek! Mindig szerettem képeket csinálni, csak sose voltam túl ügyes benne^^"
 Nos, remélem azért Ti, kedves Olvasóim jól vagytok, és élvezitek a nyarat!! Most egy Limp Bizkit számmal búcsúzom, remélem tetszeni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése