2013. július 16., kedd

Tüzeskedés

Sziasztok Kedves Olvasóim!
 Telnek telnek a nyári nappalok, és éjszakák kegyetlenül. Slamasztikában is vagyok, ahogy az illik, de ez lényegtelen. Mondhatni élménybeszámolóval készültem ma nektek, a tegnap esti, ma hajnali sütögetéses-zenélős délutánról, ami nálunk zajlott. Sajnos, elég kevés képet csináltam, szóval azzal kell beérni, ami van. A srácok, nagyjából 6 körül estek be hozzánk, bár addig Joe szórakoztatott engem, és a a húgom. Tehát eseménytelennek nem volt mondható a nap. Igazából anyáék 1 éves évfordulójára jöttek muzsikálni egyet a srácok, és azt kell mondanom, hihetetlenül büszke vagyok rájuk, mert ügyesek voltak, színpadra készek. Természetesen szendvicsekkel, anya által készített palacsintával -mivel én utálok palacsintát sütni-, és felesekkel vártuk a vendégeinket. Végeredménybe, nagyon elfáradtam, de fantasztikusan éreztem magam velük. És itt van pár kép is, élménybeszámoló zárásként. :)

A másik része a posztnak, azaz, hogy mennyire rossza szűklátókörűség. Azt hiszem, ezt régebben rengetegszer felhoztam, és most a saját bőrömön is tapasztalom, úgy nagyjából fél éve, annyi különbséggel, hogy most egy olyan embertől, akitől nem tudom, és nem is akarom eltűrni ezt. Ha számomra fontos két ember, akkor ne, ismétlem NE, akarják azt hogy döntsek közöttük. Megoldom én, lavírozok én, és döntök én, ahogy jónak látom. A két félnek nem kell szeretnie egymást, tudjanak egymásról, fogadják el egymást, de ennyi. Se többet, se kevesebbet nem kérek. Majd én vállalom a többiért a rizikót, csak úgy mint most. Csak mint mindig, vannak, akik nem látják a fától, az erdőt.

Nos, a képek "tömkelege"
Kockák! 1.

Kockák, még békességben. 2.


Ne facebookozzá', szépen beszéljé'. Piff, a rendfenntartó. :)

A fonást én csináltam, legközelebb lefényképezem rendes fényben is. :D

A Társaság, sajnos két fő hiányában. Ennünk is kellett valamit. Na jó, vicc volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése