2012. július 11., szerda

Régi, de el nem feledett ígéret

Sziasztok!:)
Hú, emlékszem én, nem volt túl rég... hogy megígértem, hogy pakolok fel képeket a kirándulásokról. Na, most jött el a pillanat. Sajnos, egyáltalán nem vagyok olyan jó fotós, mint Edzsi, úgyhogy csak harmad osztályú képekkel örvendeztetlek meg titeket, persze, lesz olyan kép is, amit nem én csináltam. Például Felvidékről csak Robi által készített képeket rakok fel, míg Angliából én, és Edzsi által is csinált képeket is felpakolok.

 
Selmecbányai képek:)

 Magas-Tátra


 Dover-i part

 London-eye
 Houses of Parliament
 Westminster 
 Bécs
 Bécsi humorzsákok:)
 Szintén Dover-i part
 A kép magért beszél:))

 Dover


 Tower Bridge
Edzsi és én
(Bocs, hogy az arcod adtam hozzá Edzsi)

Nos, ennyi lenne, nem sokára jelentkezek! Természetesen most is egy kedvenc számommal búcsúzom, még pedig Anglia emlékére Rihannától a Where have you been-nel.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése